  • Data: 2010-01-27 23:45:24
    Temat: Re: Mandat - egzekucja z kont i to rykoszetem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Tak, komornik wówczas umorzy egzekucje i zwolni zajęcia.

    i tak i nie.

    komornik umorzy egzekucje

    a) jak mu ktoś informacje przekaze, ze dlug został urgulowany
    b) jak mu sie bedzie chciało

    bank zwolni konta jak dostanie taka informacje od komornika co silnie
    zależy od punktu b) i zwykle zajmuje sporo czasu

    w miedzyczasie bank zrealizuje przelew jak coś wpłynie pobierajac sobie
    oczywiscie za przelew...

    ... a komornik odda jak mu sie bedzie chciało i po długim czasie.