eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMam problem z kupcem, który ubiega się o zwrot › Re: Mam problem z kupcem, który ubiega się o zwrot
  • Data: 2006-06-18 14:51:21
    Temat: Re: Mam problem z kupcem, który ubiega się o zwrot
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Progrock wrote:
    > Witam.
    > Sprzedałem ostatnio używany towar za kwotę 1000zł człowiekowi, który
    > odpowiedział na moje ogłoszenie w internecie (wysyłka za pobraniem
    > pocztowym).
    > Następnie otrzymałem od niego szereg e-maili informujących mnie, że
    > towar który
    > mu sprzedałem nie jest oryginalny i nie był wart pieniędzy, których w niego
    > włożył. Wcześniej ja również kupiłem ten towar za podobne pieniądze od
    > innego
    > sprzedawcy jako używany. Jeśli to co napisał mi kupiec mojego towaru jest
    > prawdą, ja również zostałem oszukany. Dodam również, że w opisie przedmiotu
    > zawarłem notkę iż nie posiadam do niego żadnych papierów potwierdzających
    > oryginalność oraz gwarancji pisemnej. Dodałem również kilka zdjęć. Kupujący
    > zgodził się na kupno za kwotę 1000zł przyjmując tym samym moje warunki.
    > Jedynym
    > dowodem zawartej transakcji jest dowód wpłaty za przesyłkę na mój rachunek
    > bankowy. Czy w tej sytuacji kupiec tego towaru może ubiegać się o zwrot
    > poniesionych kosztów?
    >

    Jeżeli dostał to co pisałeś i nie ma tam czegoś co znalazł, że "nie
    działa, nie ma, a powinno być" to kupił to co kupił i koniec.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1