  • Data: 2009-09-01 20:57:43
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 22:36, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    > ha ha ha, nie istnieje prawo odbierajace mu prawo mieszkania jest dowodem na
    > to że nie ma prawa mieszkać a jednocześnie twierdzisz że jstnieje prawo
    > wcześniej nadajace mu prawo mieszkania, porażająca iście prawnicza
    > logika!!:O)

    Nie istnieje prawo dajace mu tytul prawny do lokalu. Mieszka bo
    mieszkal, jest posiadaczem lokalu i lokatora, ktory posiada jakis
    lokal mieszkalny w Polsce trudno sie pozbyc.

    Dziecko zeby miec chociaz mgliste pojecie o czym mowa musialbys
    odrozniac tytul prawny do lokalu od posiadania tego lokalu. To, ze
    dziecko niepelnoletnie ma prawo zamieszkiwac u rodzicow, to, ze po
    pelnoletnosci gdy dalej mieszka w tym lokalu to ma zagwarantowana
    ochrone posiadania nie oznacza, ze posiada tytul prawny do tego lokalu.