    From: "Michał" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Malowanie pokoju w akademiku...
    Date: Thu, 11 Jan 2007 14:45:33 +0100

    > No chyba że faktycznie ściana nie była malowana od lat i trafiło na
    > Ciebie. To już nie jest słuszne.

    Wiesz... Ściany malują mieszkańcy.. Nie przykładają się do tego (bo i po
    co).. Wszystko zrobione jest na odpieprz, więc i takie malowanie po trzech
    latach wygląda już tak jakby było sprzed dziesięciu :) Poza tym nieznasz
    oszczędności studentów :P Niektórym i 5 litrów farby z odrobinka barwnika
    wystarczy na pomalowanie pokoju :)

    > A co do papierów to chyba nie musisz oddawać obiegówki żeby
    > je dostać - zdasz egzaminy to są Twoje i Ci się należą jak
    > psu buda.

    No nie wiem czy w rzeczywistości tak to też wygląda.. Wydawało mi się że
    najpierw trzeba oddać kartę obiegową by móc cieszyć się dyplomem na
    papierze.. Ale mogę się tu mylić..

    --
    pzdr,
    michal