  • Data: 2005-01-19 07:18:45
    Temat: Re: Małoletni sam w domu
    Od: "Wojciech Żyliński" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > proponowalabym na poczatek porozmawiac z synem i mysle , ze pewnie juz do
    > takiej rozmowy doszlo , jak widzi ta sprawe odnosnie poprawy ocen i
    > obecnosci w szkole? , jakie sa szanse by cos sie zmienilo na plus nastepnie
    > rozmawialabym z dyr. i pedagogiem szkolnym przedstawiajac sytuacje i
    > zareczenie, ze dojdzie do poprawy ... w przypadku najgorszej opcji gdy
    > sprawa trafi do sadu rodzinnego to tez zachowac spokoj poniewaz tam bedzie
    > mozliwosc przedstawienia sytuacji a co do wieku dziecka ? hm jest to wiek i
    > sytuacja taka , ze pewnie znajda sie ugodowe rozwiazania a i sad moze
> [...]

    Problem w tym, ze my nie mamy ochoty byc ciagani po sadach i zeznawac czemu
    to maloletni ma takie oceny i opuscil te 60 godzin lekcyjnych. A w sytuacji
    poprawy ze strony maloletniego w szkole? Czy prawo dopuszcza taka sytuacje,
    ze mieszka on sam, a opiekunowie pojawiaja sie raz na miesiac na dwa dni?
    Zaznaczam, ze maja staly kontakt z maloletnim poprzez internet, telefon, etc.