  • Data: 2020-07-06 00:14:46
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila [KK-197.2+KK-197.3.2]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 05.07.2020 o 21:22, Animka pisze:
    [...]
    > To jest bardzo intrygująca sprawa. Zauważ, że ta rodzina mieszka razem i
    > żadne ułaskawienie im nie było do tego potrzebne. Czy sądzisz, że
    > Prezydent RP specjalnie biegał po Polsce i szukał kogoś do ułaskawienia?
    > Czy jednak ktoś przygotował wniosek, dopiął wszystko i przekazał
    > Prezydentowi do podpisu? Też nie jestem specjalnym zwolennikiem obecnego
    > Prezydenta, tym nie mniej to wygląda na "ustawkę" na odległość..

    Jak słabo pamiętam skazany miał odbyć wyrok za "same czyny", potem za
    złamanie zakazu kontaktów, a teraz miała być druga sprawa o złamanie
    zakazu kontaktów. IMHO W praktyce o wygląda na "ułaskawienie przed
    wyrokiem" za drugie złamanie zakazu kontaktów.
    [Nie chce mi się odgrzebywać skąd zapamiętałem tą wersje ]

    KK-197 http://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przeste
    pstwa-przeciwko-6/63496,Zgwalcenie-art-197.html

    --
    A. Filip