  • Data: 2020-07-05 21:00:53
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2020 o 20:46, z pisze:
    > normalni ludzie nie wierzą ale sądownictwo i zgraja prawników na tym
    > zarabiają dlatego RESOCJALIZACJA DZIAŁA.
    >
    > A skoro DZIAŁA to i pedofila, geja czy innego pederastę da się NAPRAWIĆ
    > o oddać społeczeństwu. Socjalizm pełną gębą ;-)

    Gównoburza się z tej sprawy zrobiła. Merytoryki tu akurat "za brosz" nie
    ma. Zacznijmy od tego, że skoro te dwie dorosłe kobiety nie boją się z
    nim mieszkać, to jaki sens ma utrzymywanie zakazu w mocy? Zwłaszcza, ze
    córka dorosła i raczej trudno byłoby pewnie z nią pedofilię uprawiać.
    Dodatkowo - podobno - córka zaprzeczała od samego początku temu. Nie
    chce mi się śledzić przepisów, ale za niedorzeczne uważam, że w tej
    sprawie w ogóle Prezydent RP musiał wydawać jakiekolwiek decyzje. moim
    zdaniem wniosek powinien rozpatrzyć sąd, który wydał wyrok. Takich
    warunkowych "skróceń" kary jest masa i o ile mi wiadomo Prezydentowi
    nikt tym głowy nie zawraca. Zastanawiam się, czy to nie była po prostu
    prowokacja,

    --
    Robert Tomasik