  • Data: 2008-10-03 15:23:18
    Temat: Re: Mała wspólnota i jej samostanowienie.
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uosiu" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gc59cu$rkl$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie jestem akurat członkiem tej wspólnoty lecz pewna znajoma mi osoba.

    urok i przeklenstwo malych wspolnot jest takie, ze wystarczy ze jedna osoba
    sie nie zgodzi na ingerencje w czesc wspolna i nic nie mozna zrobic.
    Tak wiec nie ma szans na adaptacje. Chyba ze wymyslicie sobie ze sie
    zgodzicie ale chetny ma np od wspolnoty wykupic czesc wspolna budynku za
    powiedzmy 10k/m2. Zaraz mu przejdzie.
    Lub w zamian ma wyremontowac klatke... choc osobiscie mieszkajac zaraz pod
    strychem (a wlasnie tak mam w malej wspolnocie) za nic nie zgodzilbym sie
    zeby nade mna ktos zamieszkal i mi po glowie chodzil
    pzdr
    Anax