    From: uosiu <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mała wspólnota i jej samostanowienie.
    Date: Fri, 03 Oct 2008 16:07:00 +0200

    > Ten zarzadca pewnie jakis stary ubek i chce wziac w lape.
    >
    > Pogoncie dziada wspolnota jak sama nazwa wskazuje nie jest wlasnoscia
    > zarzadcy i nie ma on nie rzadzic a zarzadzac.

    Nie jestem akurat członkiem tej wspólnoty lecz pewna znajoma mi osoba.
    Problem ze zmiana zarządcy natomiast jest taki, że zarządcą, od początku
    jej powstania jest jakaś instytucja gminna, która jest też właścicielem
    jednego z lokali i ma prawo głosu, no i nie mają w tym interesu, żeby
    pozbywać się dodatkowego dochodu. Reszta właścicieli to osoby starsze, a
    one albo się nie interesują co i jak we wspólnocie, albo "łykają"
    wszystko co mówi i robi zarządca.