    From: "WaLdI" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mała działalność handlowa
    Date: Mon, 13 Oct 2003 10:07:39 +0200

    1. Jak ojciec ma dzialalnosc to sie podlacz pod niego to cie Zus nie bedzie
    okradał.
    Chyba ze jakis fiutek cie skontroluje i każa ci ZUS zaplacic jako za 'osobe
    wspolpraujaca"
    ale jesli chodzi ci o 2-3 dni to sie wpisz w zusie jako osoba wspolpracujaca
    i zaplacisz ok 20 PLN za 1 dzien

    2. Ojcu dopisz do dzialalnosci: handel ... (to czyn chcesz handlowac) w
    urzedzie miejskim
    uaktualnij w urz. statystycznym
    (koszt: ok 50 PLN w moim miescie - jeden raz na 100 lat ;)

    3. i rezerwuj juz sobie dobre miejsce przy cmentarzu ;)

    koncesji czy zezwolen na to nie trzeba, od zyskow ktore WYKAŻESZ zaplacisz
    19% podatki, ewent. VAT
    (chyba ze tatuś jest na najwyzszej tawce podatkowej ;)

    Pozdr.

    Waldi