  • Data: 2006-08-26 09:15:16
    Temat: Re: Maciarewicz
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Aug 2006 21:42:47 +0200, akala napisał(a):

    > bo tego rozumowania nie należy przeprowadzać będąc ubranym ubrany w togę,
    > należy zmienić ubranie na biały kitel

    A tak zupełnie BTW. czy, i jakie, grożą mi konsekwencje za publiczne (tylko
    kto mnie zaprosi do TRWAM?) stwierdzenia typu: Sądzę, że Pan Maciarewicz
    powinien wytłumaczyć się z udokumentowanych częstych kontaktow z SB. Są na
    to proszę Państwa dowody. Mogłoby to rzucić nieco światła na działalność
    agentury w Polsce po roku 90 i skompromitowanie idei lustracji.

    Nie chce mi się dawać spoilera:
    dowody "na częste kontakty" są oczywiście w IPN, jako zatwardziały
    opozycjonista z pewnością nie raz *musiał* być poddawany "kontaktom"

    --
    pozdro
    poreba