  • Data: 2014-05-09 18:36:19
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.05.2014 16:37, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Brak myślenia? W tym wypadku tym że gość ma problem. To też kara.

    JEstesmy na pl.soc.prawo - jak piszesz "karalne" to nie pisz mi potem,
    ze dostal nauczke i ma niewygodnie po prostu przez glupote.

    > Czy uważasz, że jakby pomyślał i przewidział że należy wyjść z sensownym
    > zapasem, to doszłoby do sytuacji?

    Nie.

    Co nie zmienia faktu, ze to co zaszlo nie jest karalne.

    > Ironii nie łapiesz bez uśmieszka jak widzę.

    Niebardzo.

    Bo trasa nie jest zablokowana.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)