  • Data: 2004-01-14 12:21:35
    Temat: Re: MPK i przedawnienie
    Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jezeli dostajesz wezwanie od sądu to jest one zawsze wazne.

    Śmieszniejsze jest to, że to nie było wezwanie od sądu, tylko od kancelarii
    windykacji.
    Sprawdziłem w dziennikach ustaw i regulaminach i tam nic nie ma o
    windykatorach
    Więc chodzi o to, że ta większa suma to jakaś prowizja dla windykatora, a to
    już byłoby chyba nie do końca zgodne z prawem, nie?(bo nikt mnie nie
    poinformował o wundykatorze i jego prowizji i nie ma żadnej wzmianki o nim w
    dokumentach prawnych)

    I czy mogą te odsetki przyznać bez mojej wiedzy?

    www.juhas.glt.pl - darmowe oprogramowanie, piszemy również programy dla firm
    i przykłady programów na zaliczenie :)
    "Życie jest zbyt smutne, aby być poważnym" - Adam Jachocki
    Właśnie słucham: [Juhas' MP3Player nieaktywny] -

    Chcesz zarobić? To kliknij - http://cosmicwealth.com/?ID=37713