  • Data: 2004-01-22 21:30:37
    Temat: Re: MPK-Lublin
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znac ze nie czytujesz naszej prasy lokalnej np. :),

    Bez jaj - jak mam czytywac lubelską prase lokalna?

    > Poza prasa zreszta nie widze na rynku ksiegarskim innej pozycji na ten
    > temat, wiec nie wiem co moze oznaczac
    > "co dotychczas czytalem".

    pl.misc.transport.miejski

    > Slowa pseudopasazer nie rozumiem, czy to moze oznaczac ze
    > przystapienie do umowy adhezyjnej przewozu moze byc pozorne ? ;)

    Nie mialem na mysli az tak glebokiego znaczenia - chodzilo bardziej o
    wszelki element lamiacy regulamin, wyludzajacy przejazdy, wywolujacy burdy z
    kontrolerami itd. czyli jednym slowem nie zachowujacy sie jak na pasazera
    przystalo.

    pdr
    Olo