  • Data: 2007-08-09 01:18:57
    Temat: Re: MOWA KOŃCOWA
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    adzia napisał(a):
    > Mam wygłościć swoja mowę końcową w sprawie karnej:(
    > Co mogę powiedzieć a co powinnam a czego kategorycznie nie?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź...
    >
    > pozdr.

    w mojej ocenie powinnaś powtórzyć zasadnicze wątki odpowiedzi na akt
    oskarżenia (chyba że odpowiedz się trochę zdezaktualizowala) oraz
    wskazać na te elementy procesu, które wzmacniają Twoją wersję.

    Na pewno nie powinnaś drążyć tych wątków, w których masz słabe szanse
    przekonania Sądu. Ale dobrze byłoby zaatakować (jesli się da)
    zasadnicze argumenty oskarżenia)..

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo