  • Data: 2007-05-22 10:37:35
    Temat: Re: MOPS chce ode mnie wyrwać kasę na ojca (długie)
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys pisze:

    > O wcześniejszych latach "utrzymywania" Piotr też coś pisał...

    A mianowice co?

    Ojciec płacił tyle ile ustalił z matka (jeśli płacił na podstawie
    ugody), albo tyle ile zasądził sąd (a jak wyrok był "niesprawiedliwy" to
    było złożyć apelację [wtedy rewizję,oczywiście jego przedstawiciel
    ustawowy]), czyli zgodnie z kodeksem rodzinnym i opiekuńczym.

    Oczywiście zawsze można, twierdzić że za mało, ale takie twierdzenia są
    puste i są tylko wyrazem czystego subiektywizmu ...

    Ja za niego nie chcę płacić ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com