eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLucas konto e-pro debet na koncie / zamknięcie konta › Re: Lucas konto e-pro debet na koncie / zamknięcie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lucas konto e-pro debet na koncie / zamknięcie konta
    Date: Wed, 18 Feb 2009 09:13:09 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <gngf4q$82q$1@news.interia.pl>
    References: <gnfjse$26q$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.69.220.37
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1234943962 8282 62.69.220.37 (18 Feb 2009 07:59:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Feb 2009 07:59:22 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gnfjse$26q$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.16) Gecko/20080708
    Thunderbird/2.0.0.16 Mnenhy/0.7.5.666
    X-Authenticated-User: pmuch % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:576668
    [ ukryj nagłówki ]

    yonnie pisze:
    > W 2005 roku udałam się do Lukasa, aby zamknąć konto e-pro. Niestety pani
    > mnie obsługująca odmówiła zamknięcia konta. Procedura jest taka, że należy
    > najpierw zastrzec kartę i zgłosić się do nich ponownie po 7 dniach
    > osobiście - konta nie można zamknąć przy okazji jednej wizyty. Kartę
    > zastrzegłam, ale nie zgłosiłam się ponownie, bo akurat wyjechałam. Od tego
    > czasu prawdopodobnie narosła zaległość w kwocie kilkaset złotych z tytułu
    > prowizji mimo, że na koncie nie było żadnych ruchów. Nie dostawałam żadnej
    > korespondencji w tej sprawie od banku, ale podejrzewam, że tam może być i
    > lada moment znajdę się w BIKu i może dostanę liścik od Kruka. Czy jest jakaś
    > możliwość wybrnięcia z tej sytuacji? W zasadzie mam zamiar w najbliższym
    > czasie udać się do oddziału i zapłacić tą kwotę i ostatecznie zamknąć konto.
    > Zastanawiam się tylko, czy te praktyki Lukasa odnośnie odmowy zamknięcia
    > konta i późniejsze naliczanie prowizji i odsetek oraz nie informowanie
    > posiadacza rachunku o jakimkolwiek zadłużeniu są zgodne z prawem.
    >
    >
    Ja miałem podobny przypadek w PEKAO SA - tyle, że tam pani powiedziała,
    że konto zamknęła, a jednak tego nie uczyniła, nic też nie podpisywałem,
    tylko złożyłem ustną dyspozycję.
    Po roku przyszła informacja z banku,że mam jakieś tam ujemne saldo.
    Poszedłem do banku, powiedziałem, że to konto zamykałem rok wcześniej.
    Sprawdzili, że nie było żadnych operacji poza naliczeniem prowizji i
    anulowali tą prowizję, a konto zamknęli.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1