  • Data: 2023-05-14 09:44:24
    Temat: Re: Lokalizator
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-12 o 22:07, J.F pisze:

    > No wlasnie ... czyli tak z grubsza w okolicach uniowstąpienia.
    >
    > No ale to w sumie nie wpływa na ilość kradzieży w Polsce,
    > tylko w innych krajach.

    Sama ewidencja istnieje chyba właśnie tak gdzieś od uniowstąpienia,
    a liczba kradzieży spadała systematycznie od dwudziestu lat do poziomu
    tych kilku tysięcy rocznie obecnie. Kiedyś (jak ojcu ukradli) to
    sprawdzałem statystyki policji i jedyny wniosek jaki mi się nasuwał, to
    że faktycznie nie opłaca się kraść zwykłych wozideł,
    bo jest to towar tani i ogólnie dostępny. Ginie głównie to co jest komuś
    potrzebne (popularne na rynku części) albo jest drogie.
    Wykrywalność na poziomie 20-30% czyli ok 75% znika, bo
    nie kradnie się, żeby kombinować z ewidencjami czy dokumentami i dać się
    złapać tylko,
    żeby sprzedać części.