  • Data: 2023-05-09 01:32:39
    Temat: Re: Lokalizator
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Raczej nie - po prostu ubezpieczyciele u nas sie na razie za slabo
    > znaja. A jak sie poznaja, to bedzie "lokalizator obowiazkowy".
    > I slusznie, jak widac.

    Śmiem twierdzic, że ubezpieczyciele się znają, bo prawodawstwo w
    większości cywilizowanych (mniej i bardziej) krajów nakłada obowiązek
    ubezpieczeń OC na drony powyżej pewnego ciężaru. Niby to OC a a nie AC,
    ale coś tam wiedziec powinni.

    Juz prędzej problem zaginionych w ten sposób dronów (tych coś więcej
    wartych) jest tak marginalny, że posiadanie ekstra lokalizatora jest bez
    żadnego praktycznego znaczenia.

    --
    Marcin