    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lojalka na czas dłuższy niż umowa
    Date: Mon, 22 Sep 2008 21:31:43 +0200

    W wiadomości news:regwaqg9ar6f.1pwym2zlmqxji.dlg@40tude.net Marek
    <m...@k...invalid> pisze:

    > Boję się sformułowania "zobowiązuję się przepracować dwa lata". Czy to nie
    > będzie zobowiązanie do podpisywania kolejnych umów, albo przedłużenia
    > obecnej?
    Odpowiedź podałem w innym miejscu tego wątku.

    >Jest również napisane, że jeśli w ciągu tych dwóch lat wypowiem
    > umowę sam lub umowa zostanie rozwiązana bez wypowiedzenia z winy
    > pracownika, to muszę oddać za szkolenie.
    Standardowa formułka mająca za podstawę wskazane przeze mnie gdzie indziej
    rozporządzenie (zresztą niedokładnie, bo oddałbyś proporcjonalnie).
    Ale nie oddasz, bo nie rozwiążesz ani nie spowodujesz rozwiązania umowy z
    własnej winy, gdyż tej umowy po prostu nie będzie.

    --
    Jotte