  • Data: 2013-11-21 21:24:56
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap?aty za udost?pnianie film?w
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.11.2013 20:54, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ech. Zupełnie nie rozumiesz o co chodzi. Skup się: NIE DA SIĘ bez dużego
    > doświadczenia ukryć przed kimś (kto się zna na tym), że jest tam "coś jeszcze".
    >
    > Jeśli komuś zapodasz starszy system, to metadane dysku będą niezgodne z meta
    > systemu. Nie będą zgadzać się logi systemowe z logami połączeń z ISP (a mac
    > się zgadzać będzie). A jeśli "schowasz" tylko partycję z danymi, to system
    > i tak udostępni bardzo dużo informacji o tej ukrytej partycji.

> [...]

    Piszesz, piszesz, piszesz - ale ja prosilem o cos innego.

    Postaw zarzuty w przedstawinym Case.

    Mozesz wykorzystac to, co opisales powyzej. Ale konkrety. I zarzuty.

    Tak konkretnie to i to jest dowod na to i to i taki zarzut.

    Lub.... odpusc, bo nie masz haka, nie masz dowodow, nie mozesz postawic
    zarzutow :]

    Potraktuj to jako cwiczenie myslowe, eksperyment, dyskusje. Ale nie
    przekonuj mnie, ze "czyz nie mysle, ze specjalista nie znajdzie". Moze i
    mysle, ale myslenie to nie DOWOD i ZARZUT.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx