    Subject: Re: Lista Zaradkiewicza - SN
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 1 Jan 2020 05:51:47 +0100

    W dniu 31.12.2019 o 23:05, ąćęłńóśźż pisze:

    > A całkiem niedawno od starszawej przewodniczącej wydziału słyszałem, że
    > (cyt.) "najlepsze prawo [rodzinne] to było za PRL".

    Moim zdaniem, najlepsze prawo byłow II RP. Wynikało to z faktu, że
    ustawy w sporym zakresie były tworzone przez zespół ekspertów, a jedynie
    przez Sejm uchwalane. Były spójne, bo tworzono je od podstaw.

    Teraz, jak nawet jakaś ustawa jest dobrze napisana, to zaraz jakiś poseł
    albo inna osoba zmienia jej fragmenty, często nie ogarniając, że te
    ustawy są powiązane z szeregiem innych i zmiana w jednej powoduje
    konsekwencje w innych - niekoniecznie zamierzone.

    --
    Robert Tomasik