  • Data: 2012-04-16 21:00:52
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjook97.85v.proteus@pl-test.org...
    > On 2012-04-16, qwerty <q...@p...fm> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Sieć nie musi być otwarta by mieć 10 urządzeń.
    > Sam mam w domu 4 komputery i 5 urządzeń mobilnych.

    I dobrze. Jesli policja namierzy, ze z twojego IP bylo udostepniane cos
    nielegalnie. Myslisz, ze beda Cie pytac,
    czy to Ty, zy Twoje dziecko? Dostaniesz po kulach, i na przyszlosc sam
    pilnuj latorosli :) Bo to TY odpowiadasz za łacze.

    > Na tych 4MB flasha? Wow, ale tych logów zmieścisz. :-) Sorry, ale
    > teoretyzujesz
    > i to tak że aż uszy bolą i w dodatku zalatuje fanboyizmem linuksowym. [1]
    > Porządne routery, to i owszem mają funkcję logowania (do zewnętrznego
    > serwera
    > syslog), ale do tego trzeba jeszcze *mieć* ten serwer syslog.
    >
    > A teraz najważniejsze: właściciel powie "nie wiem" kto korzystał.

    A policja na to:
    My nie pytamy, kto korzystal. My pytamy, kto jest odpowiedzialny.
    Amen.