eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-17 12:49:10
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-06-2024 o 12:22, alojzy nieborak napisał:

    > Tak tez dumają na zachodku. Wczoraj wygrzebałem.
    >

    > ctrl+v
    > Szury się zalęgli, tym razem w DE i UK.
    >

    > Naukowcy sugerują, że szczepionki przeciwko COVID-19 mogą być częściowo
    > odpowiedzialne za wzrost liczby zgonów od czasu pandemii.
    >
    > Naukowcy z Holandii przeanalizowali dane z 47 krajów zachodnich i
    > odkryli, że od 2020 r. odnotowano ponad trzy miliony nadmiernych zgonów,
    > a trend ten utrzymuje się pomimo wprowadzenia szczepionek i środków
    > ograniczających rozprzestrzenianie się wirusa.

    to też, ale u nas pod koniec 2020 i na początku 2021 zbyt wielu
    zaszczepionych nie było. Natomiast pamiętajmy, że 2 krotnie odwołano
    planowe zabiegi, stosowano idiotyczny sposób nieleczenia itd. Później
    ludzie nauczyli się z tym żyć, wiedząc, żeby nie udawać się do dowolnego
    lekarza, tylko do zaufanego i najlepiej prywatnie.

    Sama szczepionka była nie dość, że niebezpieczna, to dodatkowo
    nieskuteczna. Zresztą - co wiadomo od dawna, nie ma skutecznych
    szczepionek na choroby grypopodobne, bo nie może być. Wirus atakuje w
    innym miejscu niż tworzone są przeciwciała, więc nie mają ze sobą
    kontaktu. Tłumaczył to profesor Bhakdi, dr Pieniążek i wielu innych
    naukowców.

    --
    https://kaczus.ppa.pl