eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-17 10:56:13
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jun 2024 09:03:30 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > nie tyle przypisano, co na siłę dało się przypisać, większość

    Owszem, statystyka liczyła "na covid i choroby towarzyszące".
    Ale o ile pamietam, to było jakoś tak, ze normalnie nam umiera ok 1000
    ludzi dziennie, wtedy było 2000, a "na covid i choroby towarzyszące"
    podawano 500.

    > nadmiarowych zgonów to efekt zmian pracy placówek zdrowia i innych
    > szkodliwych działań, jak lockdowny ect.

    Być może. Ale to było kilka tygodni, wcześniej i później było dobrze.
    Epidemia i "służba zdrowia" nie wydalała, czy tych 500 ludzi zmarło
    bez diagnozy, więc nie wiadomo na co ?

    J.