eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-14 15:14:18
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jun 2024 12:45:14 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Tusk socjałem robi dobrą minę (nie ma innego wyjścia) i w
    > przeciwieństwie do pis nie stosuje go jako standardwego narzędzia
    > utrzymania stołków. Rozbuchany socjal to wymysł pisu. Nawet sld i
    > pochodne nie miały tu takich zapędów.

    Tylko częsciowo.
    Wymyslili 500+ - budzet zniósł, czy przed wyborami Tusk nie chciał
    1000+ ?
    Podniesli płacę minimalną ... umiarkowanie. wyszło chyba na dobre.

    Coś jeszcze poza covidowymi dotacjami?
    Aa, były jakies dopłaty do prądu itp.

    Socjał na stołkach, to tylko dla wybranych działaczy :-)

    A chwilowo nie trzeba nic robic - inflacja socjał zdewaluuje.

    Młodzi zdolni mogą mieć pretensje o Nowy Ład, Mentzen to nie wiem, czy
    będzie upraszczał podatki, skoro z nich żyje.
    Młodzi by pewnie docenili Mieszkanie+, ale to są drogie rzeczy :-)

    J.