eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-12 09:23:17
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2024 o 22:17, PD pisze:
    > W dniu 10.06.2024 o 21:27, Kviat pisze:

    > Byłeś kiedyś w kościele? ;)

    W sensie budynku, czy w sensie uczestnictwa?
    Ale tak, byłem.
    I więcej już tego błędu z dzieciństwa nie popełnię.

    Byłem też w Norymberdze. Ale nie uczestniczyłem, bo się spóźniłem.

    > Uwierz, że nie zabiegam o Twoje rozgrzeszenie ;)

    A ja nie jestem księdzem i nie pytałem o twoje grzechy :)

    > Osobiście byłem tylko raz. Natomiast kolejne wspierałem w duchu, czyli
    > jak bym był.

    No to się wyjaśniło.

    > Pójście do kościoła na imprezę organizowaną przez katoli z przesłanek
    > koleżeńskich (ślub np)? Serio?

    A kto powiedział, że wchodzę do kościoła?
    Jeszcze by mnie piorun pierdolnął i bym im imprezę popsuł.
    Ani oni tego nie chcą, a nie ja. I wszyscy zadowoleni.
    Na chrzciny to nawet mnie nie zapraszają, bo wiedzą, że i tak nie przyjdę.

    > A jak już byłeś w tym kościele, to na tacę dałeś? ;)

    Ze dwa razy zwichnąłem rękę, ale na głowę nie upadłem :)

    Pozdrawiam
    Piotr