eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-10 21:27:55
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2024 o 16:29, PD pisze:

    > Tego, dlaczego mi wmawiasz pobudki z jakich na marsz niepodległości
    > chodzę.

    Ależ skąd.
    Stwierdzam fakt. Przyjąłeś zaproszenie od nazioli, wziąłeś w tym udział,
    więc wsparłeś marsz nazioli.
    Chyba się zgodzisz, że branie udziału w jakiejś imprezie jest
    wspieraniem tej imprezy, chociażby poprzez robienie jej frekwencji,
    którą potem mogą się pochwalić organizatorzy?
    Nikt nikogo do niczego nie zmuszał.
    Naziole od nazioli przyjęli zaproszenie i wsparli. Ty też przyjąłeś
    zaproszenie od nazioli i wsparłeś.

    Wykształcony człowiek, znający historię, nie może powiedzieć, że nie ma
    w tym nic nienormalnego.
    To znaczy może, ale to by oznaczało, że albo coś jest nie tak z jego
    wykształceniem, albo coś mu się pod czaszką pomieszało.

    > Cały czas i bez zmian tego. I nie tyle mi co innym. Ja akurat
    > byłem raz, z ciekawości,

    Z ciekawości popatrzeć, czy z ciekawości wziąć udział?
    Przecież nikt nie twierdzi, że gdy patrzysz z balkonu na akurat
    przechodzący marsz zorganizowany przez nazioli, to znaczy, że wziąłeś w
    nim udział. Albo, gdy wyszedłeś przed dom sobie zapalić i z ciekawości
    popatrzałeś.
    Dbajmy chociaż o pozory poziomu tej dyskusji.

    Raz poszedłeś z ciekawości - trudno. Pomyłka, zdarza się. Wyciągasz
    wnioski i kolejny raz nie idziesz.
    Tym bardziej wiesz, że relacja: "w marszu organizowanym przez nazioli
    wzięli udział naziole i ludzie wspierający nazioli" nie jest o tobie.

    Idziesz kolejny raz, i kolejny - premedytacja. Tu nie ma mowy o braku
    świadomości tego, w czym bierzesz udział.

    Jakoś trudno mi uwierzyć, że co roku, ta większość "zwykłych ludzi", to
    byli inni ludzie w każdym roku, którzy tylko przyszli popatrzeć, z
    ciekawości, pierwszy i ostatni raz.

    > ale na potrzeby dyskusji mogę wejść w buty tych
    > którzy chodzą

    Oczywiście. Retoryka dyskusji. Tak jest czasem łatwiej dyskutować.
    Dopóki nie przyznałeś, że byłeś, nie wiedziałem, że byłeś.

    Nie jesteś naziolem, to nie wspieraj ich swoją obecnością.
    Gdzie tu pole do dyskusji?

    > z przesłanek patriotycznych.

    Przyjęcie zaproszenia od nazioli na demonstrację organizowaną przez
    nazioli z przesłanek patriotycznych? Serio?
    Przecież to oksymoron.

    Podobno jakieś 80 lat temu patrioci zabijali nazioli. Głupia plotka, czy
    w szkole mnie oszukali?

    Po drugie, nie interesują mnie ani twoje przesłanki, ani przesłanki
    tych, w których buty wszedłeś na potrzeby dyskusji.
    Nie potrzebuję tych informacji żeby stwierdzić fakt, że ktoś wsparł
    marsz organizowany przez nazioli.

    Pozdrawiam
    Piotr