eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-05 01:12:56
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > IMHO kaczyński jest doskonały w wykorzystywaniu szans, natomiast nie
    > myśli absolutnie na dalej niż trzy kroki na przód i nie jest żadnym
    > doskonaym strategiem. Co najlepiej widać po tym, że parę razy przeszedł
    > po siatce - czy to jak wyborcza w piątek przed wyborami wyciągnęla
    > zandberga co zatopił millera, czy jak peło podmieniła kidawę na
    > trzaskowskiego wycinając z drugiej tury hołownie, który by procenty
    > których nie dozbierał trzaskowski dozbierał. Po prostu gość doskonale
    > potrafi w manipulacje i nie ma pecha. A nawet taka opozycja jak
> [...]

    To, że nie przewidział ruchu przeciwnika, nie robi z niego od razu złego
    stratega. Przy czym Kaczyński ma też ceche, która powoduje, że można
    odnieść wrażenie kompletnego chaosu w jego działaniach. Jest mianowicie
    cholerykiem z niewyparzoną gębą. Natomiast to jak potrafi własnie
    antagonizować i manipulować, to wymaga wyczucia, inteligencji a w
    szerszej perspektywie właśnie rozsądnego planowania. Więc nie
    odbierałbym mu tu jakiejś palmy, bo zaliczył parę wpadek. To nie jest
    tak, że na świecie jest tylko jeden dobry starteg, ten który sie nigdy
    nie pomylił :)

    --
    Marcin