eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-05 09:49:12
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rysio zrobił z gorszych materiałów, przez co np. za 5 lat się zapali.
    Z korzyścią bo podbudują nowy.
    A kogo obchodzi wqrw kierowców np. na Trasie Łazienkowskiej??

    Chcesz konkretny przykład? Parking podziemny przy metrze Politechnika (lata 90-te,
    miastem rządziła młoda mafia Piskorskiego).
    Pokrycie posadzki żywicą w dokumentacji 3,5 mm, w rzeczywistości 1,5 mm.
    Tysiące takich rzeczy. A później np. lotnisko przez dwa dni nie przyjmuje samolotów,
    bo kable zalało (poprowadzone w rurach
    kupionych po taniości).
    Wiesz co mnie najbardziej w obecnej Polsce denerwuje? Ze wszystko jest takie chujowe.
    Nowy chodnik krzywy, nowa ścieżka rowerowa z
    kałużami, cement rzucony na trawniki obok, które są zniszczone do końca cywilizacji
    bo nie odrosną. Normalne, bo jak wybierasz
    szwagra i masz działkę, to go później nie opierdalasz jak obcego. I kładka przez
    Wisłę podobno dla rowerzystów. Jechałeś rowerem??
    To Twoje P0 ma 99% debili i debilek jak Bieńkowskie, Kopaczki czy Muchy, pozostałe 1%
    zebrali do telewizji.

    -----
    > Wygrał Rysio, Waldek przegrał. Rysio most wybudował. Jak ukradziono publiczne
    pieniądze?