eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Date: Mon, 3 Jun 2024 14:46:12 +0200

    On Sun, 02 Jun 2024 01:21:52 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Piszesz o programie, a ja o normach i zasadach społecznych czy
    > etycznych. Jak się zrobi jakieś łajdactwo i złapią Cię za rękę, to się
    > podajesz do dymisji, a nie upierasz, że to nie Twoja ręką wbrew
    > oczywistej logice, dowodom, faktom. Możesz być komunistą, liberałem,
    > konserwatystą. Nie ma znaczenia.

    Czesto tak
    https://tvn24.pl/swiat/wielka-brytania-szefowa-msw-s
    uella-braverman-podala-sie-do-dymisji-przez-wyslaneg
    o-maila-z-prywatnej-skrzynki-st6171420
    https://wpolityce.pl/polityka/171443-europejscy-poli
    tycy-skladaja-dymisje-jesli-jest-chocby-cien-podejrz
    enia-o-korupcje-u-nas-przechodzi-duzo-wiecej
    https://wiadomosci.wp.pl/szwecja-dymisja-w-rzadzie-z
    a-jazde-bez-przegladu-6109048011125889a

    Ale czy to znaczy, ze oni tacy kryształowo uczciwi?
    Wątpie, chyba, ze w Szwecji :-)

    Z czasem i oni się uodpornią :-)

    A pozostają sprawy programowe - co z tego, ze uczciwie, skoro prowadzą
    kraj na manowce ...

    J.