    From: "x" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidacja dział. gosp.
    Date: Wed, 23 Nov 2005 23:12:29 +0100

    > I będzie coraz gorzej, popatrz na przekrój społeczeństwa. Coraz więcej
    > tych bardziej wartościowych społecznie osobników stąd po prostu, za
    > przeproszeniem, spierdala. Niedługo zostaną:
    >
    > 0. politycy
    > 1. urzędnicy
    > 2. renciści (w tym 1/2 lewych)
    > 3. emeryci
    > 4. rolnicy z eurodopłatami
    > 5. ci, którym się z jakichś tam względów udało
    > 6. desperaci - patrioci
    >
    > Cała reszta stąd zwieje, bo tu już nigdy normalnie nie będzie. Ja tu
> [...]

    ... ja (też 5 i 6) za bardzo przywiązuje się do miejsca i tylko to mnie
    trzyma, no i to, że jeszcze "jakoś" żyję.
    Nie pojmuje jednego. Dlaczego dziś ludzie nie potrafią się zjednać jak
    dwadzieścia parę lat temu i nie rozpieprzą tych debili na górze?...
    Przecież tak naprawdę wystarczy zażądać kilka rzeczy, żeby politycy zaczęli
    w końcu bać się kraść, podejmować durne decyzje itd.
    Gdyby tak iść całym tłumem na Sejm... przecież tam jest garstka ludzi...
    Najśmieszniejsze jest to, że KAŻDY narzeka, KAŻDEMU źle się żyje, a boimy
    się bandy kilku facecików w garniturkach.
    Mam problemy z Zusem i tak jak ktoś wyżej napisał, wolałem płacić ludziom,
    płacić za towar do produkcji, czynsz (choć i na to nie starczało przez
    klientów którzy mnie wyrolowali) itd, niż na pieprzony ZUS z którego NIC NIE
    MA. Przecież to jest jakaś paranoja, żebym oddawał prawie 4000 zł
    miesięcznie ZA NIC. Skoro ja - mała myszka oddaję aż tyle, to ile kasy
    spłaywa z innych, lepiej prosperujących firm i GDZIE są te pieniądze???
    Czy nie można siłą wymusić na politkach ustawy o
    karaniu urzędników za pochopne i niekompetentne działanie,
    szczegółowym przedstawianiu na co idą pieniądze z podatków itp.
    co za firma wykonuje płat wokół Sejmu i dlaczego ona...
    jakim prawem odchodzący posłowie dają swoim podwładnym wielkie premie...
    szlag mnie zaraz trafi.
    Ale to byłoby jakieś wyjście. Taka "lustracja" spraw bieżących.
    Najlepiej gdyby to było w formie dziennika.

    pozdrawiam,