    From: "x" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidacja dział. gosp.
    Date: Wed, 23 Nov 2005 10:33:32 +0100

    > Zadluzenie glowne byloby do splacenia (kilkanascie tysiecy) ale odsetki
    > uczynily ta kwote po wielokroc wyzsza, wiec nawet nie podejmuje rekawicy.
    > Od splacenia zus'u odstrecza mnie jeszcze brak jakichkolwiek uslug na
    > ludzkim poziomie za moje, przez lata placone skladki. A i uciulane kwoty
    > na f. emerytalnym nie napawaja optymizmem.

    ;) ja już pomijam to chore prawo (ktoś Ci nie zapłaci, co to kogo obchodzi -
    odprowadź od tego podatki),
    najbardziej to wku.... mnie ten chory ZUS. Ludzie nie mają z czego żyć, za
    co się leczyć, a składki są tak wysokie jakby szły na prywatne leczenie
    każdej osoby + super emeryturę.
    A najgorsze w tym wszystkim jest to, że każdy musi godzić się na "jawne
    złodziejstwo".
    W ogóle to nasze Państwo jest chore.

    pozdrawiam,