  • Data: 2008-05-20 12:52:51
    Temat: Re: Liczniki wody - kto płaci za wymianę.
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4832c63b$1@news.home.net.pl...
    > Witam.
    > Sprawa we wspólnocie mieszkaniowej.
    > Dostawca wody (zakłąd komunalny) nakazał wymianę liczników wody w
    > mieszkaniach.
    > I tu dwa pytania:
    > 1. Kiedy dostawca może nakazać wymianę licznika - co jaki okres - bo nie
    > wyobrażam sobie, że np. co kilka miesięcy zmuszą właścicieli mieszkań do
    > wymiany?

    nie wiem
    nie wiem czy wogóle może jeśli licznik jest 'ważny'?

    > 2. Kto ponosi koszty wymiany licznika wody - dostawca czy właściciel
    > mieszkania?
    > Proszę ewentualnie o wskazanie źródła prawa.

    właściciel??
    u nas we wspólnocie powstał najpierw zgrzyt a potem uchwała.
    zgrzyt polegał na tym że jednemy cwaniakowi zepsół się licznik wody i nie
    chciał go naprawić (bo jemu to nie przeszkadzało że licznik nie działa)
    uchwała polegała na tym że m.in. liczniki zostały przekazane do części
    wspólnej więc konserwuje i wymienia je zarządca (na koszt wspólnoty)