  • Data: 2005-06-01 21:35:40
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chociaż ta grupa ma w nazwie prawo ale jakos niemrawo to wszystko
    wychodzi!!.Wygląda na to,że byle imbecyl może mi wmówić,że kombinuje i nie
    ma odwołania od tego?.Jak zabierali licznik to pisali protokół,w którym jak
    wół pisze,że plomby ok,brak ingerencji itp.Więc co się nagle
    zmieniło?.Panowie wykręcili licznik ,wrzucili go do papierowej torby z jakąś
    plombą i pojechali!!.Skąd ja mam wiedzieć gdzie trzymali ten licznik ponad
    miesiąc w tym worku papierowym?!!.Skoro mnie się nie wierzy,że w dobrej
    wierze składam reklamację to niby dlaczego ja mam wierzyć,że trzymanie
    licznika w papierze diabli wiedzą gdzie nie namagnesuje go?!!!.Przecież to
    jawny absurd!!.Rachunki zawsze miałem dośc wysokie i nie robiłem z tego
    problemu.Ale zacząłem właśnie liczyć i porównywac i wyszło mi ,że nie może
    tak byc -to się potwierdziło.
    A tak na mrginesie to słyszałem,że są na świecie państwa prawa.Ale to musi
    byc bardzo daleko...