  • Data: 2005-06-01 15:58:50
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Jun 2005 17:46:16 +0200, Mecenas napisał(a):

    > Obecnie trzeba podważyć ekspertyzę ale to trudne bo badanie licznika
    > przeprowadzaja fachowcy z upoważnienia Urzędu Miar i Wag.
    > Możesz się bronić jeżeli licznik jest w miejscu ogólnie dostepnym
    > (klatka schodowa w wielomieszkalnym
    > budynku. Jeżeli to prywatna chałupa to marne widoki.

    Niekoniecznie. Znam wiele liczników które zawyżały pomiary, po zgłoszeniu i
    wymianie rachunki potrafiły spaść o 30-60%. Bez żadnych sztuczek, po prostu
    były wadliwe. Jeżeli plomby były nienaruszone, to też niespecjalnie jest
    co zarzucić użytkownikowi - zawsze mogą sobie zrobić licznik ekranowany
    magnetycznie. Oprócz tego trzeba by chyba udowodnić umyślne działanie
    użyszkodnika a nie po prostu awarię licznika - ale ja to truskawki
    cukrem...
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu