  • Data: 2006-08-08 18:15:13
    Temat: Re: Licytacja mieszkania przez komornika - wazne pytanie
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <1...@i...pl> napisal(a):
    > - czy aby przystapic do teo typu licytacji musze byc członkiem tej
    > spółdzileni?

    Nie

    > - zakładając że wygrałem licytacje, jakie są moje zobowiazania wobec
    > mieszkajacego tam lokatora ??? czy musze zapewnić mu lokal zastepczy ???

    Tak, konkretnie gmina. Gmina nie ma, więc lokator siedzi i się trzyma
    wszystkimi kończynami. Ale jeśli jest tanio i masz tę kasę, to możęsz
    poczekać, a potem wysądzić odszkodowanie od gminy/miasta.

    > Generalnie prosze o pomoc w odpowiedzi na pytanie jakie ryzyko ponosze
    > kupując od tego komornika mieszkanie z mieszkającymi w nim dłuznikami,
    > których ten komornik licytuje.

    Ponosisz ryzyko niemożności korzystania z lokalu przez okres do kilku
    lat. W końcu ich wywalisz, pytanie czy możesz czekać. Jeśli kupujesz
    żeby tam od razu mieszkać, to raczej się rozmyśl z tego pomysłu.
    --
    Samotnik