  • Data: 2006-08-08 19:05:08
    Temat: Re: Licytacja mieszkania przez komornika - wazne pytanie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    michaelo napisał(a) :
    > kup
    > najmij ochroniarzy z szerokimi karkami do ochrony swojego lokalu
    > ale uwaga w normalnej firmie ochroniarskiej a nie na targu pierwszego
    > lepszego osiłka bo będziesz miał taki sam problem z tym osiłkiem
    >
    > umieść ich w lokalu i każ tam mieszkać i chronić

    Wpadł mi na podstawie powyższego pewien pomysł.
    Nie tyle co oni tam zamieszkają na podstawie zlecenia
    zamieszkania (głupio brzmi zlecenie zamieszkania, nie? ;-) ), co
    możesz wynająć za jakieś niskie pieniądze tejże firmie
    ochroniarskiej owo lokum. I jeszcze na tym zarobić. Myślę, że
    skutek będzie taki sam. Chyba osoba fizyczna może wynająć swój
    lokal jakiejś firmie?
    Jeśli tamta rodzina mieszka w nie swoim mieszkaniu, i
    prawdopodobnie nie płaci ani grosza za media, to czy można do
    tego mieszkania wmeldować kogoś. Może nie tyle wmeldować, co
    sprawić, żeby tam zamieszkał. A że byłby uciążliwy dla starych
    lokatorów, to cóż, nikt nie jest aniołem ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.