  • Data: 2006-08-08 17:49:13
    Temat: Licytacja mieszkania przez komornika - wazne pytanie
    Od: "Johny Walker" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wpadlo w moje ręce obwieszczenie Komornika o drugiej licytacji mieszkania,
    dokladnie rzecz biorąc własnosciowego spółdzielczego prawa do lokalu
    mieszkalnego.
    Podana w obwieszczeniu cena oszczacowania tego prawa jest conajmniej 3-4
    razy mniejsza niż cena rynkowa tego mieszkania.

    Po dokładnym przeczytaniu tego obwieszczenia zrozumiałem dlaczego ;)

    Na końcu obwieszczenia małym druczkiem napisane jest "W lokalu zamieszkują
    dotychczasowi lokatorzy".

    Moje pytania:

    - czy aby przystapic do teo typu licytacji musze byc członkiem tej
    spółdzileni?
    - zakładając że wygrałem licytacje, jakie są moje zobowiazania wobec
    mieszkajacego tam lokatora ??? czy musze zapewnić mu lokal zastepczy ???
    jesli tak to jakie są wymogi wobec tego lokalu ??? Czy to musi być
    mieszkanie w tym samym mieście ??? czy mogę zaoferować mu mieszkanie w
    mieście np. 100 km dalej gdzie mieszkania sa smiesznie tanie ??? Czy może
    "marudzić" ( bo mu sie np. nie podoba) czy musi brać co mu zapewnie ?

    Generalnie prosze o pomoc w odpowiedzi na pytanie jakie ryzyko ponosze
    kupując od tego komornika mieszkanie z mieszkającymi w nim dłuznikami,
    których ten komornik licytuje.

    Z góry dziękuje za udzieloną pomoc

    Krzysiek

    1...@p...fm