    From: p...@g...pl (Piotr Dembiński)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencji brak - programy komputerowe
    Date: Mon, 27 Aug 2007 17:40:37 +0200
    <46d06fbf$1@news.home.net.pl> <8...@h...domek>
    <faq3ru$put$3@news.onet.pl> <8...@h...domek>
    <faq6a5$1bd$2@news.onet.pl> <8...@h...domek>
    <farl7p$86c$6@news.onet.pl> <8...@h...domek>
    <farur0$uqe$4@news.onet.pl> <fasdj5$dsk$1@news2.ipartners.pl>
    <fashfq$d8d$1@news.onet.pl> <fasi2m$gpg$1@news2.ipartners.pl>
    <fasi88$d8d$2@news.onet.pl> <8...@h...domek>
    <fasnbl$unm$1@news.onet.pl> <8...@h...domek>
    <k...@n...lechistan.com> <8...@h...domek>
    <46d2d62d$1@news.home.net.pl> <fauobj$1vgt$1@news2.ipartners.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Jakbyś nie zauważył, cały wątek traktuje o tym, czy on to
    > rzeczywiście posiada w legalny sposób. IMO posiadanie pudełka i CD
    > nie musi być równoznaczne z pozyskaniem programu w legalny sposób.

    Ja zmieniłem tematykę na konstytucyjność przepisu. Co do sporu na
    temat legalności programów udostępnianych przez Media Markt, to jest
    to IMO spór jałowy, chociaż -- przykładowo -- supermarkety posiadające
    w ofercie komputery z zainstalowanym oprogramowaniem, które zostało im
    dostarczone na zasadach licencji GPL, powinny do komputera dołączyć
    również kod źródłowy zainstalowanych na komputerze programów lub też
    w inny sposób spełnić wymagania stawiane przez tę licencję.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl