  • Data: 2007-08-27 17:02:33
    Temat: Re: Licencji brak - programy komputerowe
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 17:40
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    I ciężar dowodu spoczywa na nim? On ma legalny produkt i nie pamięta skąd...
    Może dostał pod chujinkę, może kupił i pies zjadł paragon? Dawno temu to
    było...

    A skąd wiesz, że nie spełniają?

    --
    Wrak Tristana