  • Data: 2011-01-03 23:14:08
    Temat: Re: Licencja na oprogramowanie - jak dlugo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 Jan 2011, Wojciech Puchar wrote:

    > Jak d?ugo obowi?zuje licencja na oprogramowanie og?lnego zastosowania.

    5 lat o ile nie zapisano inaczej.
    Bardzo mało ludzi zdaje sobie z tego sprawę.
    Sprawę ratują czasami warunki licencji, np. zapis (dość powszechny
    u MS$) że licencja "startuje" wraz z jej akceptacją przy instalacji.
    Z tego powodu Windows trzeba reinstalować nie rzadziej niż raz
    na 5 lat.
    Który poseł i po co wysunął lub przyklepał (na poziomie komisji,
    "podsuwając" taki tekst Sejmowi) taki tekst tego nie wiem.
    Ale chyba powinien się złotymi zgłoskami gdzieś zapisać :>

    > Tzn. po ilu latach od wydania - je?li w og?le - mam prawo "piraci?" dany
    > program.

    Ty chyba źle myślisz - ustawowy default działa w *DRUGĄ* stronę!

    pzdr, Gotfryd