  • Data: 2011-01-06 23:27:02
    Temat: Re: Licencja na oprogramowanie - jak dlugo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/6/2011 5:05 PM, Arek wrote:

    > U mojego ojca chodzi 3.11 od dobrych kilkunastu lat.
    > I to na dysku "rozdmuchanym" stackerem ;)

    wiesz, jak wyłączę komputer, to tez 10 lat postoi.
    mowie o takim na ktorym sie minimum 8 godzin pracuje i którego w
    zasadzie sie nie wyłącza.
    3.11 to nakładka na DOS wiec sie nie liczy.

    tak przy okazji ma ktoś plik ISO z bootującym instalcyjnym DOS 6.00 lub
    nowszym. Potrzebuje zainstalwoac DOS na VMWare

    Microsoft oferuje tylko pliki do zainstalowania na stacji 1.44. Tylko
    kto teraz ma stacje 1.44