  • Data: 2009-11-17 14:14:36
    Temat: Re: Licencja Microsoftu [SPRZEDAŻ niezgodna z licencją]
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 15:09:56 +0100, januszek napisał(a):

    > Jeśli Licencjobiorca ich nie
    > akceptuje, nie może korzystać z oprogramowania. W takim przypadku należy
    > zwrócić oprogramowanie sprzedawcy w celu uzyskania zwrotu zapłaconej
    > kwoty lub innej formy rekompensaty.

    Bardzo ładnie powiedziane, serio! W sumie kupujesz sprzęt z
    preinstalowanym systemem, jak Ci nie pasuje -- oddajesz go, a sprzedawca
    zwraca Ci kasę za system (ciekawe jak liczą jego cenę).

    Problematyczne pewnie będzie wyzbycie się tego wszystkiego, co sprzedawca
    podrzuci -- jakieś opakowania, nalepki -- bo prawie jestem pewien, że
    zażądają zwrotu tego szmelcu...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd