  • Data: 2006-01-12 22:38:19
    Temat: Re: Licealistka prosi o pomoc z zakresu prawa
    Od: "Tomasz " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > która z tych ustaw obowiązuje tylko przez określony czas? uchwalana jest
    > corocznie?

    c) -moja nieuwaga we wklejaniu pytań

    > sięgnij do konstytucji

    a)bo to sprawa prezydenta
    e)bo cos takiego nie istnieje

    dobra jest tylko jedna opowiedź...

    > a jak myślisz? co to jest cześć?

    poszanowanie, itp...

    > przecież masz wskazany przepis, kodeks postępowania administracyjnego
    > znajdziesz w sieci

    nie jest problemem znalezienie, ale właściwa interpretacja.
    o to własnie prosze.

    > jw
    pasują odpowiedzi c i d

    > spróbuj znależć kodeks administracyjny

    dzieki

    > to już było...

    > to ma być test dla licealistów?

    > byłaś na tej stronie?

    Nie pasuje żadna z odpowiedzi.
    W drodze eliminacji zostaje c), tyle że google
    nie zna takiej nazwy...

    934)

    > sięgnij do wskazanego przepisu

    potrzebna jest jego interpretacja...

    > A tak w ogóle, to zaproponuj najpierw odpowiedzi.

    a co to Panu da?
    Patrząc po poziomie Pana odpowiedzi i zgryźliwości
    nie ma Pan chyba nic do powiedzenia...