  • Data: 2006-01-13 00:04:56
    Temat: Re: Licealistka prosi o pomoc z zakresu prawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz [###s...@W...gazeta.pl.###] napisał:

> [...]
    administracyjnego
    > nie jest problemem znalezienie, ale właściwa interpretacja.
    > o to właśnie prosze.

    No ale §2 już żadnych wątpliwości interpretacyjnych nie stwarza.
    Zacytowali w całości ten przepis:
    "Spory kompetencyjne między organami jednostek samorządu
    terytorialnego a organami administracji rządowej rozstrzyga sąd
    administracyjny."

    > pasują odpowiedzi c i d

    Pomijając moje zastrzeżenia podniesione we wcześniejszym poście, to
    powiedz czemu "c".