  • Data: 2003-02-02 16:29:47
    Temat: Re: Lewe dzwi - problem prawny
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Sun, 2 Feb 2003 17:28:43 +0100, "Marcin Olender"
    <d...@g...pl> napisał:

    >No ale jakiego prawa? Je?li jest gdzie? przepis, że drzwi maja otwierać się
    >w lewo a nie w prawo to odszczekam, ale mam nadzieję, że jeszcze akurat tego
    >kretynizmu nie uchwalono.

    Nie chce Cię straszyć, bo nie mam pod ręką odpowioedniej normy
    budowalnej dla budunku uzyteczności publicznej, ale jak znajdę to
    odszczeanie Cię czeka ;)
    Problem w tym że nie mogę dokopac się do notatek z tym tematem.
    a dawno budowlanką się nie zajmowałem

    Jest w tej samej normie która mówi jakie wusokie mają byc stopnie,
    barierki, jakie szerokie schody itp. ale numeru nie pamiętam
    Stąd moje pytanie na grupie

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski