    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka,soc.culture.polish,pl.listserv.dziennikarz,p
    l.pregierz
    Subject: Re: Lepper skazany
    Date: Tue, 9 May 2006 10:48:01 +0200

    Użytkownik "bukiel" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:kHI7g.987$re6.377@trndny04...
    > Kolejny pilotyczny debil w sadownictwie Kutasa Gardockiego:
    >
    > Jerzy Leder SA Wawa
    >

    > Pytam:
    >

    > 1. Od kiedy wladza sadownicza jest od oceny jaka polityke uprawia wladza
    > wykonawcza?
    >

    > 2. Od kiedy zadanie pytania moze byc uznane ze "świadomie, celowo i z
    > premedytacją wygłosił przemówienie zawierające nieprawdziwe i szkalujące
    > fakty"?
    >
    > Czy ten debil Leder dostal magisterke w Szczytnie?
    >
    > 3. Najlepszy jest ten rodzynek: "Andrzej Lepper nie sprawdził informacji o
> [...]
    Sąd Okręgowy w Warszawie w ponownym procesie musi zbadać, czy wydanie
    przez Czesława Kiszczaka w 1981 roku szyfrogramu o zasadach użycia
    broni w pacyfikowanych kopalniach jest zbrodnią komunistyczną - uznał
    dziś Sąd Apelacyjny w Warszawie.

    Na tej podstawie Sąd Apelacyjny uchylił wyrok z marca 2004 roku
    skazujący Kiszczaka - byłego ministra spraw wewnętrznych - na dwa lata
    więzienia w zawieszeniu za przyczynienie się do śmierci 9 górników z
    kopalni "Wujek" 16 grudnia 1981 i zranienia dzień wcześniej 26
    górników z kopalni "Manifest Lipcowy".

    "Ta kwestia umknęła uwadze sądu I instancji" - mówił sędzia Jerzy
    Leder, odnosząc się do niezbadania przez sąd, czy Kiszczak jest
    odpowiedzialny za zbrodnię komunistyczną w rozumieniu ustawy o
    Instytucie Pamięci Narodowej.

    calosc:

    http://www.dziennik.pap.pl/index.html?dzial=POL&podd
    zial=SPN&id_depeszy=15962315

    Oj, żeby sedziemu Lederowi teraz też coś nie umknęło gdy wydawał wyrok
    w sprawie Leppera.

    Zadam retoryczne pytanie i mam nadzieję, że sędzia Jerzy Leder nie
    bedzie mnie z tego powodu ścigał,
    czy sędziemu w czasie procesu może coś umknąć a jeżeli tak się stanie
    to nie ponosi on z tego powodu żadnej ospowiedzialności???

    boukun