  • Data: 2008-12-12 07:49:01
    Temat: Re: Lekarka miała prawo odmówić?
    Od: marcin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Widocznie mi umknęło. Ale to wcale nie zmienia faktu, ze skoro Policja
    > nie chciała tego wyjaśnić, to trzeba było się choć zapytać jakiegoś
    > praktyka, o dochodzi z tymi badaniami. na zdrowy rozsądek przecież udać,
    > ze tłumaczenie zawarte w artykule się nie klei.

    To, że policja nie chciała wyjaśniać samo nie stanowi przecie zarzutu
    dla Policji. Jednak kontekst pozostaje bardzo podejrzany. Jako praktyk w
    życiu w tym kraju jakoś tak przypadkiem jestem skłonny wierzyć że
    policjanci mogli przekroczyć uprawnienia.

    No ale my tu gadu gadu o pierdołach, bo powoli zmieniasz temat... a
    powodem wtrącenia była wzmianka, że uprawiasz manipulację zarzucając
    manipulację.

    > Nie przeczę, tylko nie wiem, co to ma do rzeczy.

    Jeśli nie ma nic do rzeczy... to czemu wprowadziłeś do dyskusji temat
    "kretyna"?

    M.