  • Data: 2006-01-11 16:31:17
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dq27em$eha$1@inews.gazeta.pl...

    > z samego uprawnienia do legitymowania

    Ale policjant nie ma prawa do legitymowania KAZDEGO. Jesli zatem, uznaję ze
    policjant nie ma prawa mnie wylegitymowac (nie uprawdopodobnil swoja
    wypowiedzia celu legitymowania) to mam prawo odmówic. Jesli sąd grodzki
    uzna, że legitymowanie bylo bezprawne, to z jakiego powodu mialby mnie
    grzywna ukarac? W przypadku bezprawnego żadania nie mam OBOWIĄZKU okazania
    dokumentów.

    Co do wypowiedzi Roberta. Zbyt dlugo żylem w panstwie totalitarnym, by teraz
    ochoczo okazywac dokumenty kazdemu mundurowemu który ma takie widzimisie.
    Ustawa o Policji (Atr 14 i 15) nie upowaznia byle trepa do legitymowania BEZ
    POWODU. Dlatego odmówie bezprawnego legitymowania bez zwazania na dalsze
    konsekwencje.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt